onsdag 26. november 2014

Barneforkle ..


Jeg har funnet fram det gamle barneforkledet .
Synes det er sydd i så koselig stoff med striper og pyntet med rødt hjerte .
Jeg regner med å få god hjelp med baking de nærmeste dagene . I kveld skal jeg på flyplassen og hente to små som sammen med mammaen kommer hjem noen dager til litt førjulskos . De blir ikke sammen med oss  denne julen , så da er det fint å få noen ekstra kosedager nå i det vi går inn i advent ...Gleder meg !!!
Begynte så vidt med litt bakst i går , men det tok fort slutt .Kjøkkenmaskinen takket nemlig for seg midt i bakingen .... så da er det vel bare ut å finne seg en ny . Den har gjort nytten i mange år og jeg har vært så fornøyd med den .Men ...alt har en ende .. så da så .
♥♥♥
Dette var bare en liten snartripp innom bloggen i dag .
Takk for alle koselige ord og at dere stikker innom , selv om det går litt lenge mellom hvert innlegg .
Kos dere med forberedelser til den første adventshelgen.

Ha en fortsatt fin dag 
♥ 

10 kommentarer:

  1. Så koselig et forkle ♥
    Sydd det selv kanskje?

    Kos deg med besøk og julebaking :)

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som får hjelp i forberedelsene! Jeg har hatt kjøkkenmaskinen min i 30 år, Electrolux, og den går som ei klokke fortsatt. Jeg har begynt med rundvask på kjøkkenet i dag. Har tenkt å julepynte der til advent i år. Men nå skal jeg ordne meg til strikkekafe. Har gledet meg i hele dag.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Et herlig forkle. Kan tenke meg det er noen små som gleder seg til
    å besøke besteforeldre og være med på juleforberedelser.
    Blir nok kjempekoselig.
    Kos deg masse sammen med dine og ha ei velsignet god førjulstid :)

    SvarSlett
  4. Så hyggelig med litt førjulskos!
    Håper dere får en fin kveld sammen - med bakingen og samværet :)

    SvarSlett
  5. For et sjarmerende forkle! Nyt førjulskosen;)

    SvarSlett
  6. Tenker det blir en kjempekoselig helg sammen:)
    Så søtt forkle:)
    Klem Carolin

    SvarSlett
  7. Nydelig forkle, og så stas med førjulsbesøk, bare å kose seg!
    Jorunn

    SvarSlett
  8. Da må du ha deg en ny maskin ja - og er jo typisk at ting ryker når man er midt oppe i noe. Så koselig besøk du har- det blir fine dager det for liten og for stor. Tenker det er mange hjerter som gleder seg :)

    Nydelig forkle :)

    Ønsker deg en fin desember uke :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  9. Dette var et nydelig bakeforkle for barn, tenker de koser seg hos mormor ¸¸.•*¨*•♫♪
    Du er jo så flink med de, supermormor (✿ ♥‿♥)
    Spent på hva kjøkkenmaskin du skal kjøpe ;)

    Her kommer snart de to eldste hjem pluss kjæresten til datteren. Yngste mann gleder seg STORT :)
    Jeg har været syk i over en uke nå så derfor dårlig på kommentarfronten fra meg. Men begynner å komme meg :) MÅ bli frisk til jul vet du ;)

    Ha en flott uke Anne ¸¸.•*¨*•♫♪ ゚+。☆*゜+。.。

    Gode klemmer Bente

    SvarSlett