torsdag 2. mai 2013

Giveaway...


Da er det igjen tid for en gi bort her på bloggen . Vi er kommet til mai , og hva er vel bedre enn å feire at nå er våren og starten på sommeren her . I mai for 4 år siden postet jeg famlende mitt første innlegg ... ikke skjønner jeg hvor tiden har blitt av ! Men det har vært en fantastisk tid på så mange måter . Gjennom bloggen har jeg blitt beriket med så mye glede og inspirasjon ... blitt kjent med de mest fantastiske mennesker ... fått over 4000 herlige kommentarer ... har over 250 følgere og enda mange som titter innom jevnt og trutt både fra inn - og utland . Jeg er bare så takknemlig til dere alle .


Det blir 2 gaver ...
1 .
Hvitt kjøkkenhåndkle m / trykk , Green Gate sukkerstrøer ,
Green Gate fyrstikkesker  og en liten metalltag .

2 .
Hvitt kjøkkenhåndkle m / trykk , duklodd til å holde sommerduken på plass utendørs ,
Shabby Chic notisbok fra Rachel Ashwell London og Green Gate fyrstikkesker .

Hva må du gjøre for å bli med ????

1 . Legg igjen en kommentar under dette innlegget  .
                  Dersom du ikke har blogg selv, trykk på anonymknappen 
( men husk da mailadr . eller fullt navn )

2 . Være eller bli følger her på bloggen .

3 . Linke til denne giveawayen hos deg ..på blogg eller FB.

Altså ... du kan få 3 lodd tilsammen .
Trekningen blir 10 . juni .

Håper mange har lyst å bli med .

LYKKE TIL !

79 kommentarer:

  1. Kjempe flott give away. Jeg er med og tar to lykkelodd!

    Klem vivi

    SvarSlett
  2. Wow, dette vil jeg være med på!
    Det blir tre lodd på meg, krysser fingrene :)

    SvarSlett
  3. Så flotte premier! Jeg prøver lykken med 3 lodd:)

    SvarSlett
  4. hei,

    vil være med. 2 LODD!

    ja, vi priser våren selv om det i dag har gått snøbyger! og det med nesten storm i tillegg.....
    jaja. det er mai og det blir snart grønt, uansett.
    keep smiling,
    klem TOVE

    SvarSlett
  5. Hei, hei!
    Så flott give away :) Jeg er med og tar to lykkelodd!
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  6. Ååå så flotte gaver.

    3 lodd på meg.

    SvarSlett
  7. Denne må jeg bli med på. Nydelige ting på Giveawayen din.
    3 lodd på meg
    Ha ei flott helg
    Klem

    SvarSlett
  8. GRATULERER MED 4 ÅR
    SUPERHERLIG BLOGG DU HAR
    2 LODD PÅ MEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  9. Veldig fine premier :-) Klart jeg vil være med - 3 lodd på meg :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  10. Gratulerer med 4 års jubileet!
    Flotte gaver som eg gjerne blir med i trekningen av.
    2 lykkelodd til meg :)

    Klem Jorill

    SvarSlett
  11. Å hei skjønneste Anne!
    Hjertelig tillykke med 4 år!
    Så stas!
    Nydelige gaver.
    Jeg tar 2 lykkelodd.

    Ha en flott helg.
    God klem Camilla.

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 4-årsdagen!
    Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd.
    God helg!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  13. jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlett
  14. Kjære Anne! Det er så koselig å følge bloggen din og gratulerer med fire fine år! Jeg er med i trekningen med to lodder:-) Ønsker deg en fin og glad dag! Klem fra Berit

    SvarSlett
  15. Søteste Anne!
    Ja, dette vil jeg veldig gjerne være med på!
    Jeg trekker to lodd, og håper på gevinst!
    Titti-klem

    SvarSlett
  16. Gratulerer med 4 åringen, Anne! :)
    Så koselig give away! Og masse flotte tall har du også fått..
    Jeg deltar så gjerne med full pott! ;)
    Må også få si at du har en nydelig og inspirerende blogg! Alltid hyggelig å "titte innom" deg! :))
    Vårklem fra meg.

    SvarSlett
  17. Gratulerer med 4 års feiring.
    Du har jo en herlig blogg.
    Syns du er veldig flink til å
    ta fine stemningsbilder.
    Jeg legger en link på sida mi.
    Håper det blir litt varmere vær i dagene
    som kommer. Her snødde det skikkelig i dag.
    Men det forsvant heldigvis fort.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  18. Gratulerer! 4 år er jo ingenting, men tenk på alt du har delt her på bloggen. Raust av deg å dele, så mye hyggelig lesning og masse inspirasjon å hente her! Tusen takk!

    Blir gjerne med på feiringen, har ikke blogg selv, men deler på facebook.

    Nyt våren og årets vakreste måned!

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  19. HEI ANNE:)

    Jeg vil veldig gjerne være med..
    Ååå så fine premier igjen.
    Og jeg er en av dem som er innnom deg her på denne aldeles koselige bloggen din. Det er en fryd å være her.
    Du er en fantastisk person skjønne fine deg.

    Håper du får en koselig helg.

    SvarSlett
  20. Jeg trekker to lodd!
    Ida LInd
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  21. Gratulerer med fine tall og jubileum. Og for noen fine vårgaver! :)Jeg prøver lykken med to lodd. Ha en fortsatt fin helg. Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Gratulerer så mye Anne,med flotte tall og 4 år som blogger!!!
    Takk for all herlig inspirasjon du har delt med oss:)
    Flotte ting du vil gi bort,blir gjerne med i trekningen,3 lodd på meg;)
    Skikkelig ruskevær nå i helga,vi hadde til og med snøbyger igår morges!!!
    Håper på at varmen og finværet snart kommer;)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  23. Gratulerer med jubilèet! :) Prøver lykken med 2 lodd.

    God helg!:)

    SvarSlett
  24. Hei, eg vil gjerne vera med på trekningen. Har ingen blogg,men likar å lesa blogger. Fine gaver, og koseleg blogg. :-)

    Helsing Mai-Britt

    maibrittri@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Jeg er med!! 1 lodd takk.

    SvarSlett
  26. Jeg er med, tar 2 lodd :)
    Hilsen Anneli :)

    SvarSlett
  27. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  28. 3 lodd!

    iselinkonkurranse@hotmail.com

    SvarSlett
  29. 1 lodd håper jeg på...
    Så nydelige bilder på bloggen din, og så skjønn giveaway!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Fine gaver du gir bort.
    Jatakk jeg blir med å tar 3 lodd.
    GRATULERER med jubileet,koselig.
    Det hadde vært koselig å vinne,
    jeg har bursdag 13 juni:)
    Ønsker deg herlige maidager Anne.

    SvarSlett
  31. Å så nydelig Give Away :))Ikke verst med 4 år som blogger.Tusen takk for ale nyyyydelige innlegg og alle nyyyyydelige kommentarer som du legger igjen hos meg og andre ♥ Skjønne du ♥

    Jeg tar full pott med lodd :))3 lodd

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  32. ღღ Hei ღღ

    ღღ Gratulerer med 4 års jubileet ღღ
    Følger deg allerede . Har desverre ikke
    blogg, men deler på facebook.
    Prøver lykken med 3 stk lodd, i denne flotte
    giveawayen. Ha en flott søndag og en strålende flott vårღღ

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  33. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd :)
    delt på FB :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  34. hei kjære deg - skulle innom med en klem og en hilsen, og havnet rett oppi dette...så da tar jeg 2 lodd, da :) følger og kommentar :) Håper du har det strålende - ønsker deg en flott ny uke. Herlig med giveaway forresten. Snill du :) klem klem

    SvarSlett
  35. Spennende! Jeg prøver meg med 2 lodd og håper vinnerloddet er blant de. Ha en fin mai!!!

    SvarSlett
  36. 2 lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  37. Jeg trekker 2 lodd og blir med :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  38. Gratulerer med så flotte tall, det fortjener du som har sånn nydelig blogg, vakker spør du meg!
    Er gjerne med og trekker om de flotte gavene fra deg...kommenterer, følger og linker...3 lykkelodd.
    Ha en koselig kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  39. Hei, og gratulere med saa flotte tall..
    Jeg satser lykken paa full pott - lag meg til som folger av din trivelig blogg.
    Trivelig at du ville delta paa min give away..

    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  40. 1 lodd :)

    sighal@live.no

    SvarSlett
  41. Tar 1 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  42. Stikker innom og tar to lodd på koselige bloggen din! Så no slår æ følge...

    SvarSlett
  43. Hej. Jeg tager 2 lodder. Fin blog du har. Glæder mig til at følge dig. Kh Gerda

    Gerdaipauk@gmail.com

    SvarSlett
  44. Gratulerer:)
    Tar ett lodd:))
    Hilsen
    gledeoverlivet@hotmail.no

    SvarSlett
  45. Gratulerer så mye!

    Tar gjerne 1 lodd, jeg :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  46. Hei! Så fine premier :) Jeg prøver lykken med tre lodd :)

    SvarSlett
  47. Hei du :)

    Så utrolig koselige gaver du skal gi bort.
    Klart jeg vil være med å prøve lykken med mine
    3 lodd.
    Ha en hyggelig dag videre :)

    Klem

    SvarSlett
  48. Hei! Så flotte premier. :) Jeg prøver gjerne lykken med to lodd, følger hos deg har jeg vært en god stund.
    Klem Mona

    SvarSlett
  49. så flott! gratulerer med mange bloggeår :)

    2 lodd :)

    SvarSlett
  50. Tenk 4 år.. Gratulerer så mye♥
    Og det er ikke rart i det hele tatt at du har så mange følgere og har blitt kjent med så mange mennesker for du og bloggen din skinner som en solstråle♥ Det er vi som skal takke deg min venn:)
    prøver lykken på 2 lodd.
    Klem Ellen

    SvarSlett
  51. Hei skjønne!
    Bare innom med en klem!
    Savner deg på blogg vet du....hi hi...

    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  52. Her vil jeg være med, så utrolig fine premier da gitt!!
    Tar to lodd; følger og kommentar ;)

    Mvh Hilde, Min Hvite Verden.

    SvarSlett
  53. Hei Anne ::)
    Jeg ville inn å si hei til deg og håper du har det bra.
    Jeg har ikke så mye tid å blogge osv for tiden. Sånn er det av og tiden.
    Men jeg ser du har give away, og det er jo alltid gøy. Såklart jeg blir med.
    Nydelige premier.
    Klem og ha en fin ny uke.

    SvarSlett
  54. Hej Anne och grattis till fyra år i bloggvärlden! Jag vill vara med i din give-away och tar två lotter.

    Solsken // Tina

    SvarSlett
  55. Gratulerer med 4 år! Du har en nydelig blogg...
    Jeg vil gjerne være med og tar 3 optimistiske lodd.
    Vigdis

    SvarSlett
  56. Hei og gratulere med 4år, vil gjerne være med. Tar 2 lodd.
    gunn@lardaltaxi.no

    SvarSlett
  57. Åh, så fine!

    Gratulerer med 4 år, det er lenge! :)

    Tar gjerne 2 lodd.

    Ragnhild.

    SvarSlett
  58. Så koselig,,,jeg vil gjerne ha to lodd!!
    Er litt etter med blogginga mi,,,men skal skjerpe meg!!
    Ønsker deg en fin helg!!
    Klem fra Sol

    SvarSlett
  59. Koslig blogg og koselig giveaway
    Prøver på 2 lodd :)

    SvarSlett
  60. Jag vill gärna vara med i din fina utlottning med en lott. Grattis till dina 4 år!

    SvarSlett
  61. Jeg vil også gjerne være med i utloddningen din ;)

    SvarSlett
  62. Hei!
    Jeg vil gjerne være med på din utlodning også :) Her ser jeg at jeg vil komme ofte på besøk. Takk for hyggelig kommentar og at du er med på mitt lille sommerlotteri :)
    Jeg tar 3 lodd, og håper på vinnerlykke.
    Ønsker deg en fin søndagskveld!
    Anette

    SvarSlett
  63. Så flotte premier. Vil gjerne være med på trekningen. Krysser fingrene.

    SvarSlett
  64. Hej søde Anne. Jeg vil meget gerne være med i din fine giveaway med hele 3 lodder.
    Klemm fra Anna Berit

    SvarSlett
  65. Jeg tar ett lodd og håper jeg har flaks!

    Min e-post er: pussigmjau@yahoo.no

    SvarSlett
  66. 1 lodd til meg.

    email: malinsurenhedstrom@hotmail.com

    SvarSlett
  67. Jeg er med, tar ett lodd! :-)

    Turid Helen Kristoffersen
    turiiid@hotmail.com

    SvarSlett
  68. Så kjekt, jeg tar to lodd:). Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  69. Så koselig med giveaway :) Jeg tar tre stk lodd jeg! :)
    Var følger fra før, og har lagt deg til i min blogg! www.HosLindhjem.blogspot.no Klem Vigdis

    SvarSlett
  70. For en flott give away! Jeg slenger meg på og tar 2 lodd :)
    Bli gjerne med på min give away også ;)

    SvarSlett
  71. Jeg Trekker vinnerloddet :)
    Tommyandersen91@hotmail.com

    SvarSlett
  72. Gratulerer med 4 års jubileum :)
    Tiden den flyr avgårde, det merker jeg selv :D
    Ønsker deg mange mange mange år til med blogging. :)
    Jeg trekker 3 lodd.
    Krysser fingrene og håper at kanskje ett av loddene er ett lykkelodd.

    Ønsker deg en fin helg, å en videre fin sommer.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/
    p.s jeg har en konkurranse på bloggen min også om dagen.
    Kanskje du vil være med der :)

    SvarSlett
  73. Det blir bare et lodd på meg, men jeg er like glad. Jeg har iallefall en sjanse til å vinne. Håper på et mirakel; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Beste ønsker fra Andrea

    SvarSlett
  74. Jeg syns gaven din er så utruli flott,
    og ville passa perfekt i mitt kule slott!
    Jeg digger å pynte huset med bling,
    og denne ville blitt min dyrebare ting:)

    2 hærlige lodd flyr min vei:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  75. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  76. Jeg tar 3 lodd og krysser fingrene. Delt på face.

    Bli gjerne med i mine givaways også om du vil!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett